Connect with us

ADPM Health

Bo Pricop, despre etapele unui abdomen de invidiat

Bo, unul din cei mai cunoscuti personal traineri din Romania, are propria sa rubrica pe Agentia de Presa Mondena. Veti afla in perioada urmatoare cele mai noi metode de fitness care va vor ajuta sa va mentineti silueta si santatatea in conditii optime. Azi vorbim despre pasii care trebuiesc parcursi pentru a avea un abdomen de invidiat.

Publicat

pe

In toti acesti ani in care am activat ca antrenor personal am intalnit nenumarate persoane care erau interesate in a avea un abdomen frumos si definit, poate mai mult decat orice alta parte a corpului.  De aceea, in articolul meu din aceasta saptamana, m-am decis sa va impartasesc cateva dintre „tipsurile” mele pentru un abdomen de vis.

In primul rand, trebuie ca toata lumea sa inteleaga ca in afara unor cazuri genetice foarte bune, marea majoritate a persoanelor ce doresc un abdomen de fier trebuie sa aiba in vedere „nutritia”. Dieta este pe primul loc si reprezinta un element pe care se pare ca lumea nu il ia in considearare deloc, crezand eronat ca daca fac asa numitele „crunchuri” abdominale in sala, acestea vor avea si rezultate. Nu uitati: REGIMUL ALIMENTAR CORECT VINE PE PRIMUL LOC!

In al doilea rand, persoanele care sunt putin supraponderale, sau au un genetic mezomorf sau endomorf cu siguranta trebuie sa dea jos surplusul de strat adipos pentru a se vedea abdomenul. De aceea, recomand ca un prim pas exercitiile cardiovasculare despre care am discutat in articolul precedent  (alergare, inot, mers pe bicicleta), pana cand greutatea corporala va fi optima.

Atata vreme cat partea abdominala si a taliei este acoperita cu strat adipos, nu au cum sa se vada estetic muschii abdominali.  In concluzie pasul numarul este reprezentat de exercitiile cardio si de scaderea in greutate.

 
In al treilea rand trebuie spus ca ABDOMENUL reprezinta o grupa musculara distincta, unitara, ce trebuie antrenata pentru a creste ca oricare alta grupa . Dreptul abdominal cuprinde partea superioara care se lucreaza prin „crunchuri” deci flexii de trunchi in diferite pozitii si unghiuri si intensitati.  Partea inferioara  este activata, in special, prin ridicarile picioarelor.

Exista o multitudine de exercitii pentru muschii abdominali la sol sau cu ajutorul aparatelor din sala si recomand executia lor alternativa cu ajutorul unui personal trainer.

Advertisement

In articolul viitor va voi descrie, mai detaliat, cateva exercitii specifice pentru abdomen.

Bo asteapta intrebarile voastre pe adresa office@agentiadepresamondena.com. El va raspunde la cele mai interesante intrebari legate de fitness in episoadele viitoare ale editorialului sau.

Bo Pricop
Personal Trainer WordClass Elite
Expert in fitness, nutritie si lifestyle
Mail: bo.pricop@yahoo.com

Advertisement
1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *