Stiri Interne
Cât a câștigat Dorian Popa din reclamele la jocuri de noroc
Dorian Popa a recunoscut public cât a încasat dintr-o colaborare controversată. Artistul și influencerul a spus că a primit 90.000 de euro pentru o campanie la jocuri de noroc. Deși suma pare uriașă, el a mărturisit că experiența i-a adus multe critici și că banii i-au „ieșit pe nas”.

Cât a câștigat Dorian Popa din reclamele la jocuri de noroc
Invitat la podcastul Sub Capotă, Dorian Popa a vorbit deschis despre colaborările sale cu diferite branduri și despre cum au schimbat influencerii piața de publicitate.
Întrebat dacă regretă vreo asociere, acesta a răspuns că nu poate vorbi despre regrete, dar recunoaște că a tras ponoasele.
„Îmi pare rău că am apucat să iau fix trei firfirei, i-am numit eu. Nici mai mult nici mai puțin de 90.000 de euro de la niște păcănele. Și mi-au ieșit pe nas”, a spus artistul.
Ce a învățat din această experiență?

Dorian Popa a explicat că, deși azi se plătesc milioane de euro pentru astfel de colaborări, în cazul său situația a fost alta.
Cu toate că a încasat 90.000 de euro, criticile la adresa lui au fost extrem de dure.

„Eu cu ai mei 90.000 am pătimit, dar nu mai contează. Dumnezeu mi-a arătat că eu nu pot face asta. Am înțeles, am greșit. Nu vreau să spun că regret, pentru că mi-am învățat o lecție”, a declarat el.
Controversele din trecut
În urmă cu doi ani, Dorian Popa a fost intens criticat pentru că și-a asociat imaginea cu reclamele la jocuri de noroc. Mulți au subliniat atunci că artistul are un public tânăr, inclusiv minori, și că astfel de colaborări sunt periculoase pentru cei care îl urmăresc. Valul de critici l-a determinat să renunțe la acest tip de campanii și să fie mai atent la brandurile cu care lucrează.

Social media, mai de impact decât televiziunea
Pe lângă episodul reclamelor la păcănele, Dorian Popa a vorbit și despre schimbările din lumea publicității. El a explicat că social media a transformat complet modul în care oamenii percep reclamele.

„Reclama din social media a adus cea mai mare schimbare. Oamenii devin empatici la mesaj pentru că le este comunicat de un om pe care îl iubesc. Reclamele acum au suflet”, a spus el.

Artistul a mai adăugat că televiziunea pierde teren în fața online-ului. Motivul este simplu: bugetele de publicitate s-au mutat pe internet. „Piața de publicitate nu a scăzut, bugetele s-au mutat. I’m sorry, television, ați făcut cărțile ani de zile”, a comentat Dorian Popa.
