Stiri Interne
Câți oameni s-au uitat la ultimul episod din Clanul pe Pro TV
Serialul „Clanul” de pe Pro TV s-a încheiat după patru sezoane care s-au bucurat de un real succes. Ultimul episod, difuzat luni seară, a avut o audiență foarte mare. Aproape 1.4 milioane de spectatori l-au vizionat, poziționând postul Pro TV pe primul loc în topul audiențelor.
Câți oameni s-au uitat la ultimul episod din Clanul pe Pro TV
Ultimul episod al serialului Clanul a fost difuzat de Pro TV luni seară, între orele 20:30 și 22:40. Astfel, a fost în competiție directă cu emisiunea Chefi la Cuțite de pe Antena 1.
Deși Pro TV a dominat majoritatea segmentelor de audiență, Chefi la Cuțite a reușit să conducă pe anumite segmente.
La nivel național, aproape 1,2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit Clanul, conform Pagina de Media. Cota de piață de aproape 20% înseamnă că aproximativ unul din cinci români care aveau televizorul deschis s-au uitat seara trecută la Pro TV. În același interval, Chefi la Cuțite (Antena 1) a avut aproape un milion de telespectatori.
Vezi această postare pe Instagram
Pe segmentul comercial, Pro TV a fost lider, atrăgând cea mai mare audiență în rândul publicului național, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani. Serialul a înregistrat 7.0 puncte de rating și 24.4% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut 5.4 puncte de rating și 18.6% share. Asta înseamnă că la Pro TV se uitau aproape 460.000 de telespectatori din acest segment, în timp ce la Antena 1 erau 350.000.
În mediul urban, Chefi la Cuțite a ieșit la distanță mică câștigător, cu o medie de aproape 620.000 de telespectatori, 8.000 mai mulți decât Clanul.