Connect with us

Stiri Interne

Ce audiențe a făcut prima ediție Bravo, ai Stil, de la Kanal D2

Noul post de televiziune Kanal D2 s-a lansat duminică, 2 aprilie, odată cu difuzarea primei ediții din sezonul opt al reality show-ului Bravo, ai Stil!. Iată ce audiențe a înregistrat emisiunea în prima zi de difuzare!

Publicat

pe

Ce audiențe a făcut prima ediție Bravo, ai Stil, de la Kanal D2

Duminică seară s-a dat startul celui mai nou sezon al emisiunii Bravo, ai Stil! A fost, de altfel, și momentul lansării postului de televiziune Kanal D2. Câți români s-au uitat la prima ediție a competiției de stil?

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Bravo, ai stil! (@bravoaistil)

Conform Pagina De Media, reality show-ul a fost urmărit de un număr mare de telespectatori. Astfel, Kanal D2 a urcat în top 10 televiziuni din România. Postul tv a fost mai urmărit decât altele deja cunoscute, precum Digi 24 sau TVR 1.

La nivel național, Kanal D2 a fost urmărit în seara lansării de 105 000 de români.

În ceea ce privește clasamentul urban al audiențelor, media a fost de peste 80 000 de telespectatori. La Bravo, ai Stil! s-au uitat mai mulți oameni decât la Prima TV, Realitatea Plus sau TVR 2.

Se pare că noul sezon a fost foarte așteptat și de către publicul comercial. Timp de două ore, cât a durat show-ul, Kanal D2 s-a menținut pe locul șapte în topul audiențelor. Nu mai puțin de 33 000 de telespectatori din această categorie au urmărit emisiunea, mai mulți decât s-au uitat la România TV, TVR 1 sau Digi 24.