Connect with us

Stiri externe

Ce s-a ales dupa campaniile #MeToo si #TimesUp

Campaniile #MeToo si #TimesUp de constientizare a agresiunilor cu tenta sexuala din industria filmului si nu numai au avut efectele scontate. Iata ce s-a intamplat dupa valul imens de sustinere din partea actritelor de la Hollywood!

Publicat

pe

Ce s-a ales dupa campaniile #MeToo si #TimesUp

Anul trecut s-a declansat una din cele mai puternice campanii sociale initiata de nume celebre de la Hollywood. Actrite mai mult sau mai putin faimoase au iesit in fata dezvaluind momentele cand au fost agresate sexual de catre barbati influenti din Cetatea Filmului (principalul vizat era de Harvey Weinstein, cel care decidea practic aproape toate proiectele de la Hollywood).

#metoo. Ce vedete au mărturisit că au fost agresate sexual

Hashtagul #MeToo, al celor care s-au considerat, la randul lor, victime, intr-un fel sau altul, ori s-au declarat sustinatori ai cauzei, a fost folosit pe Instagram de aproape 800.000 de ori, iar #TimesUp, cel prin care s-a militat pentru ca victimele acestui comportament sa ia atitudine si sa impartaseasca experientele apeland si la autoritatile capabile sa le ajute, a fost promovat inclusiv la marea ceremonie Golden Globes.

Șeful de la Hollywood, dat afară! Lista de vedete pe care a încercat să le molesteze!

Dincolo de raspandirea mesajelor pe social media, s-au intamplat lucruri concrete, in folosul comunitatii.

Rose McGowan, ruinata de lupta importiva lui Harvey Weinstein! Isi vinde vila de 2 milioane dolari!

S-au strans 16 milioane de dolari pentru fundatia care ii va ajuta pe cei care au ajuns victime ale acestui tip de comportament.

Mai mult, s-a decis ca pe platourile de filmare sa se recurga la o noua conduita, menita sa asigure siguranta fizica si psihica a celor ce ar fi putut altfel deveni victime ale agresiunilor sexuale.