Connect with us

Stiri Interne

Ce spune Lidl despre scandalul cu Sânziana Negru

Cel mai nou scandal din mediul online îi are în centru pe Sânziana Negru și pe iubitul ei, Ștefan Floroaica. Cei doi au fost acuzați că au aruncat la gunoi o pungă plină cu produse nedesfăcute de la Lidl, imediat după filmarea unui clip de promovare. Iată reacția oficială a lanțului de magazine în acest context!

Publicat

pe

Ce spune Lidl despre scandalul cu Sânziana Negru

Sâmbătă seara, Ștefan Floroaica a postat un clip pe TikTok în care își asumă întreaga vină pentru incident. Sânziana Negru și Ștefan, ambii influenceri, au participat la festivalul Electric Castle din Bonțida, județul Cluj. Cei doi câștigă sume considerabile din promovarea diferitelor branduri pe paginile lor, inclusiv cosmetice, haine și alimente.

În cadrul festivalului, cei doi au realizat un clip de promovare pentru Lidl, partener al Electric Castle. Clipul, care între timp a fost șters de pe rețelele sociale, o prezenta pe Sânziana Negru care cumpăra o plasă cu diverse produse de la Lidl. Apoi, Ștefan trebuia să ghicească conținutul acesteia.

După filmare, un internaut pe nume Avram Grigore a relatat pe TikTok și Instagram că a văzut cum Ștefan a aruncat punga cu produsele nedesfăcute la gunoi. El a postat și o poză cu punga și produsele din ea, declanșând un val de critici la adresa influencerilor. În scurt timp, clipul de promovare a dispărut de pe pagina Sânzianei.

În urma dezvăluirilor, fanii au cerut o reacție oficială din partea Lidl. Compania a răspuns rapid, tot prin intermediul rețelelor de socializare.

@stefan.floroaicaNe pare rau.

♬ original sound – Stefan Floroaica

Reprezentanții Lidl au declarat:

„Am aflat cu tristețe, din social media, despre gestul Sânzianei și al partenerului ei, pe care nu ni-l explicăm. Lidl este partener fondator al Rețelei Băncilor pentru Alimente. Combaterea risipei alimentare este un pilon foarte important al strategiei noastre de sustenabilitate.

Urmează să avem o discuție cu Sânziana pe această temă și vom analiza și reevalua colaborarea cu ea.”

Astfel, Lidl își reafirmă angajamentul față de sustenabilitate și combaterea risipei alimentare.