Connect with us

Stiri externe

Cele mai bune reclame de la Super Bowl 2025. Cât au costat!

Ca de obicei, în pauza dintre reprize la Super Bowl 2025, finala campionatului de fotbal american, au fost difuzate cele mai scumpe reclame ale anului. Marile branduri s-au întrecut în materie de creativitate, investind milioane de dolari în spoturi de 30 de secunde. Iată care au fost reclamele care au atras cel mai mult atenția anul acesta!

Publicat

pe

Cele mai bune reclame de la Super Bowl 2025. Cât au costat!

Pentru un spot de 30 de secunde difuzat în timpul Super Bowl LIX, companiile au plătit, în medie, aproape 8 milioane de dolari. Această sumă este cu aproximativ un milion de dolari mai mare decât prețul din 2024. Experții estimează că, în doar câțiva ani, vânzările de publicitate la acest eveniment ar putea ajunge la 1 miliard de dolari.

În total, în cadrul transmisiunii de anul acesta, s-au vândut aproximativ 51 de minute de publicitate. Asta se traduce prin încasări de sute de milioane de dolari pentru organizatori.

Dar de ce sunt aceste reclame atât de scumpe? În primul rând, Super Bowl atrage o audiență imensă, de peste 120 de milioane de telespectatori. Astfel, pentru branduri este o oportunitate unică de a rămâne în memoria colectivă. Apoi, social media joacă un rol crucial, transformând reclamele în adevărate fenomene virale.

De ce investesc brandurile sume uriașe?

Pentru companii, Super Bowl este mai mult decât un eveniment sportiv. Este cel mai important moment al anului pentru industria publicității. De-a lungul anilor, multe reclame au devenit iconice.

Reclamele care au făcut senzație la Super Bowl 2025

Anul acesta, brandurile au ridicat și mai mult ștacheta. Au adus pe ecrane unele dintre cele mai mari nume din industria filmului, muzicii și sportului. De la Barry Keoghan pentru Squarespace, la Ben Affleck și Casey Affleck pentru Dunkin’, vedetele au fost peste tot.

Printre cele mai apreciate reclame s-au numărat:

Uber Eats, cu Matthew McConaughey și o distribuție impresionantă, inclusiv Greta Gerwig, Cher și Kevin Bacon.

Doritos, care a ales să mizeze pe un spot fără vedete, dar cu un scenariu original.

Google Pixel, cu o reclamă emoționantă despre rolul tehnologiei în familie.

Mountain Dew, care a adus un duet surprinzător între Becky G și Seal.

Booking.com, care i-a readus în prim-plan pe celebrii Muppets.

Häagen-Dazs x Fast & Furious

Cea mai scumpă reclamă din istoria Super Bowl-ului

Până acum, cea mai costisitoare reclamă din istoria Super Bowl a fost spotul Amazon „Mind Reader” din 2022. Acesta a costat 26 de milioane de dolari.