Stiri externe
Cum au devenit influencerii noii personal shoppers în 2020
Influencerii au devenit noii personal shopper în 2020. În loc să piardă timp prin magazine, oamenii îi urmăresc și cumpără lucrurile pe care aceștia le recomandă. Lucru ce se traduce în venituri mari pentru ei.
Cum au devenit influencerii noii personal shoppers în 2020
În urmă cu aproximativ 10 ani, influencerii au început să apară în fotografii street style și să ocupe primele rânduri la Săptămânile Modei. Mulți spuneau atunci că vor ajunge, în timp, să devină editori de modă la reviste de high fashion. Anii au trecut, și acest lucru nu s-a întâmplat. Ei au devenit mai degrabă un fel de personal shoppers. Oferă oamenilor acces în viețile lor de zi cu zi. Le împărtășesc sfaturi de stil și frumusețe. În plus, le recomandă ce produse să folosească, ce haine să poarte și, mai ales, de unde să le cumpere.
Așa s-a ajuns ca marile brand-uri să apeleze din ce în ce mai des la publicitatea făcută de influenceri. Doar anul trecut, acestea au cheltuit 8 miliarde de dolari pe influenceri. Este vorba despre postări sponsorizate, parteneriate și colaborări pe termen lung sau scurt.
Sandale cu talpa înaltă, noul trend! Cum le poartă influencerii!
Iar influencerii nu doar că sunt plătiți de brand-urile pe care le promovează, ci primesc și comision din vânzări. Au fost create platforme dedicate activității de personal shopper a influencerilor. Ideea a venit atunci când influencerii au început să își direcționeze urmăritorii spre anumite site-uri sau magazine. Astfel că, dacă aceste recomandări se traduc în vânzări, primesc și ei o parte din profit.
Bineînțeles, vorbim despre influencerii consacrați la nivel internațional. Atunci când vine vorba despre cei din România, lucrurile nu sunt încă foarte clare. Nu s-au realizat încă studii care să arate dacă sunt cu adevărat influenți pentru publicul lor. Adică oamenii chiar să le urmeze sfaturile și să cumpere anumite produse, nu doar să le dea like-uri.
Vezi această postare pe Instagram
În ziua de astăzi, toată lumea ar vrea să fie influencer. Aceștia pare că au o viață perfectă. Câștigă bani mulți din social media, pozează, filmează și primesc zilnic nenumărate cadouri de la brand-uri celebre.
Influencerii sunt cumva noile cataloage de modă. Oamenii îi urmăresc, văd lucruri care le plac și le cumpără. Consideră că salvează astfel timpul pe care l-ar fi petrecut căutând online sau offline lucruri care să le placă. Ei salvează timp, influencerii fac bani, toată lumea e fericită.
Instagram le da SAH MAT Influencerilor! Le va ascunde numarul de like-uri!
Mai ales că paleta de influenceri este una largă și diversificată. E ușor să găsești oameni în stilul cărora să te regăsești. Îi urmărești și știi că ei te țin mereu la curent cu noutăți pe placul tău.
Adio Influenceri falsi, cu Followeri cumparati! Instagram le-a declarat razboi!
Vezi această postare pe Instagram