Connect with us

ADPM Business

Cum te ajută inteligența artificială în activitățile zilnice de business prin software-ul Daktela

Inteligența artificială aduce numeroase beneficii în activitățile zilnice ale oricărui business. Modul în care companiile integrează Chatbot-ul în comunicarea cu clienții și partenerii îmbunătățește eficiența operațională, relația cu clienții și deciziile strategice, contribuind astfel la succesul afacerilor.

Publicat

pe

Cum te ajută inteligența artificială în activitățile zilnice de business prin software-ul Daktela

Chatbot-ul, mailbot-ul și voicebot-ul au fost principalele subiectele dezbătute în cadrul primului eveniment organizat de Daktela România, una din companiile europene de top, care oferă soluții de Call & Contact Center All-in-one în cloud. Software-ul integrează diverse funcții de comunicare cu clienții și permite interacțiunea prin telefon, e-mail, webchat, SMS, Viber, Facebook Messenger, Instagram și WhatsApp.

În cadrul evenimentului, David Hajek (fondator și CGO Daktela Global), Martin Skaba (CEO Daktela Global), Mihai Nica (Daktela Country Manager România) și Michael Rousar (Business Development Manager Daktela) au prezentat invitaților misiunea, viziunea, avantajele software-ului, tehnologia AI și noile integrări.

“Dezvoltarea proceselor de Call & Contact Center avansează peste tot în lume, iar principala provocare este un User Experience de top pentru clienții oricărei companii. Daktela oferă soluții complete de comunicare Omnichannel, într-un mod simplu și unitar. În ceea ce privește piața din România, ne implicăm activ în îmbunătățirea proceselor de Customer Care ale companiilor, deoarece există cel mai mare potențial de creștere de pe piața europeană la momentul actual”, declară Martin Skaba, CEO Daktela Global.

Automatizarea serviciilor de Customer Care

Unul dintre principalele avantaje ale inteligenței artificiale îl reprezintă capacitatea de a oferi suport pentru clienți într-un mod automat și eficient. Chatbot-urile, mailbot-urile și voicebot-urile sunt programate să răspundă întrebărilor clienților și să ofere asistență în timp real. Acest lucru reduce necesitatea de a avea un număr mare de agenți și permite eliberarea acestora pentru sarcini mai complexe. Furnizarea unui suport constant și prompt îmbunătățește satisfacția clienților și reduce timpii de răspuns.

“Atuul Daktela este comunicarea omnichannel şi faptul că software-ul este modular. Oferim un management eficient al fiecărui Contact Center prin rapoarte, statistici și monitorizare în timp real a agenților și posibilitatea de a integra, prin protocoale API, diferite baze de date externe: CRM și ERP. Acoperim toate industriile de business și oferim o experiență all-in-one indiferent de mărimea companiei. Ne adaptăm continuu nevoilor companiei, astfel că implementăm soluții personalizate cu modulele necesare, fără un minim impus ”, declară Mihai Nica, Daktela Country Manager România.

Experiență personalizată cu AI

Chatbot-urile asigură o experiență personalizată clienților. Ele colectează informații despre preferințele și nevoile clienților, iar pe baza acestor informații oferă recomandări personalizate de produse sau servicii. Acest fapt contribuie la fidelizarea clienților și la dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu aceștia.

În cadrul voicebot-ilor, chatbot-ilor si mailbot-ilor AI-ul automatizează sarcinile repetitive și preia programarea întâlnirilor, gestionarea rezervărilor sau procesarea plăților. Automatizarea acestora permite angajaților să se concentreze asupra activităților valoroase și stimulative, cum ar fi inovarea, strategia sau interacțiunea umană. Astfel, eficiența operațională se îmbunătățește semnificativ, iar costurile se reduc.

Inteligența artificială analizează date și furnizează informații utile pentru luarea deciziilor potrivite. Prin utilizarea algoritmilor de învățare automată, roboții AI analizează informațiile din datele colectate și generează rapoarte, analize sau predicții relevante.

“Se vorbește mult despre inteligenţa artificială la momentul actual. Cred că nu se știu încă multe informații despre ce tip de AI va fi utilizat pe termen lung și care este doar un hype de moment. Noi suntem mereu în pas cu schimbările și le oferim clienților noștri cele mai bune soluții. Dacă inteligenţa artificială va fi la putere, atunci produsul nostru va oferi asta la superlativ”, completează David Hajek, fondator și CGO Daktela Global.

Cum să-ți setezi un Customer Care de top

În cadrul Workshop-ului de la București susținut de Michal Rousar, Business Development Manager Daktela, s-a vorbit despre utilizarea inteligenței artificiale, care nu este rezervată doar specialiștilor, ci se potrivește ativităților zilnice ale oricărui business. Automatizarea comunicării de rutină folosind asistenți virtuali este un must-have în cadrul oricărei companii orientate către rezultate. Produsele și modulele Daktela AI sunt colegii virtuali ai clienților noștri, cu scopul de a oferi răspunsuri la întrebările generale, repetitive sau specifice.

Scenariile automatizare se regăsesc în Inbound (prin Smart IVR), campanii de Outbound, solicitări ale clienților cu privire la statusul comenzilor sau plăților, NPS, mail-uri, retururi sau apeluri telefonice. Chatbot-ul, pe lângă atribuțiile clasice, contribuie la procesul de marketing conversațional, fiind un bun consilier (generarea lead-urilor). În ceea ce privește voicebot-ul, funcțiile principale sunt rutarea inteligentă a apelurilor, apelarea predictivă și rezolvarea solicitărilor direct în IVR. Conectarea unui voicebot la IVR este necesară în cadrul unui business cu un volumul mare de apeluri privind starea comenzii (e-commerce). Spre deosebire de concurență, Daktela AI livrează o soluție complexă și completă, care maximizează capacitatea de a gestiona cererea, cu un accent puternic pe UX.

Chiar dacă e-mailul este unul dintre cele mai utilizate canale de comunicare, majoritatea companiilor nu își folosesc întregul potențial. Statisticile automate ale mailbot-ului sunt un suport real în planificarea pașilor suplimentari care duc la o mai mare satisfacție a clienților și reduc numărul de solicitări.

Despre Daktela

Daktela este o soluție de Call & Contact Center All-in-one în cloud, ce integrează diverse funcții de comunicare cu clienții și permite interacțiunea cu acestia prin telefon, e-mail, webchat, SMS, Viber, Facebook Messenger, Instagram și WhatsApp. Având astfel acoperite majoritatea canalelor de comunicare aflate la îndemâna consumatorului, niciun apel sau mesaj primit de la clienți nu este omis, iar echipa de suport este disponibilă 24/7, având acces la istoricul conversațiilor în timp real.

Daktela este, în prezent, furnizorul de software Customer Care Omnichannel pentru peste 1000 de companii internaționale, inclusiv din România.

Cu o valoare de peste 11 milioane de euro, Daktela este pe cale să devină unul dintre principalii jucători de pe piața europeană.

Daktela oferă posibilitatea de a testa funcționalitățile software-ului accesând un Demo Gratuit, pe www.daktela.ro, timp de 14 zile, fără abonament.