Connect with us

Stiri Interne

La ce s-au uitat românii în noaptea de Revelion

Noaptea dintre ani a ținut românii în fața televizoarelor, uitându-se la programele speciale de Revelion. Aproape opt milioane de telespectatori au urmărit aceste show-uri. Iată însă cine a reușit să domine audiențele!

Publicat

pe

La ce s-au uitat românii în noaptea de Revelion

La fel ca în anii precedenți, Pro TV a fost alegerea principală pentru milioane de români. Protevelionul, prezentat de Pavel Bartoș și Raluka, a atras în medie 2,1 milioane de telespectatori în intervalul 20:00 – 02:00.

La miezul nopții, aproape 2,4 milioane de români au deschis șampania având acest program pe fundal. Pro TV a reușit să depășească audiențele din anul anterior, consolidându-și poziția de lider.

Pe segmentul comercial (21-54 de ani), Pro TV a avut o cotă de piață impresionantă de 36%. Asta înseamnă că unul din trei români cu televizorul deschis s-a uitat la Protevelion.

Antena 1, pe locul doi

Revelionul cel neBun de la Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori. Chiar dacă diferența față de lider este considerabilă, postul a rămas una dintre alegerile principale ale publicului. La miezul nopții, peste un milion de oameni s-au bucurat de trecerea în noul an pe Antena 1.

Posturile de știri, surpriza serii

România TV și Realitatea Plus au completat topul preferințelor. România TV a fost a treia opțiune, cu aproape un milion de telespectatori, iar Realitatea Plus a surprins, atrăgând 400.000 de români. La miezul nopții, aceste posturi au reușit să păstreze interesul publicului, cu România TV trecând în noul an alături de peste un milion de români.

Schimbări notabile în peisajul media

Comparativ cu Revelionul 2024, audiențele Pro TV au crescut semnificativ. Acum doi ani, lupta pentru primul loc era mult mai strânsă, cu Pro TV și Antena 1 despărțite de doar câteva zeci de mii de telespectatori.

Anul 2023 a marcat și primul Revelion fără Dan Negru pe Antena 1, schimbare care a avut un impact semnificativ asupra audiențelor. Timp de 25 de ani, Antena 1 a fost lider incontestabil, în mare parte datorită lui Dan Negru. De atunci, Pro TV și-a consolidat poziția în noaptea dintre ani.

La orașe, aceeași poveste

În mediul urban, aproape 4,3 milioane de români au urmărit programele speciale. Pro TV a dominat, cu 1,3 milioane de telespectatori la miezul nopții, urmat de Antena 1, cu puțin peste un milion.

Cum au petrecut vedetele de Revelion