Connect with us

ADPM Business

Negro 2000 sustine canotajul romanesc

Negro 2000 sustine performanta in canotajul romanesc, iar imaginea noii lor campanii de promovare este campioana olimpica, Elisabeta Lipa.

Publicat

pe

Negro 2000 sustine canotajul romanesc

Prin contributia pe care o aduce la diferite campanii si evenimente ale Federatiei Romane de Canotaj, firma romaneasca Negro 2000, promoveaza acest sport, care a adus nenumarate medalii tarii noastre, de-a lungul timpului.

Nu numai Elisabeta Lipa, presedinta Federatiei, consuma produsele Negro 2000, ci si sportivii. Preparatele din peste sunt sanatoase, bogate in vitamine si Omega 3. Iar produsele brandului nu contin aditivi, calitatea lor fiind recunoscuta pe plan international.

La inceputul lui 2018, Negro 2000 a fost desemnat brandul romanesc al anului 2017. Totodata, a obtinut locul I in topul national al IMM-urilor si o distinctie semnata de Andreea Bonetti, Presedintele Asociatiei Europene pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii.

 

Andreea Marin si Catalin Botezatu recomanda produsele de la Negro 2000

Compania 100% romaneasca Negro 2000 (www.negro2000.ro) ofera produse din peste si icre prelucrate la cele mai inalte standarde europene, cu tehnologii de varf. Produsele  Negro 2000 se gasesc in toate magazinele: Auchan, Carrefour, Kaufland, Cora, Sellgros, Metro, Real.