Connect with us

News

VIDEO! Negro 2000, brandul românesc al anului 2017

La sfârșit de an 2017, Negro 2000, cea mai de succes companie românească ce se ocupă cu prelucrarea și conservarea peștelui și a produselor din pește, face bilanțul premiilor și distincțiilor primite. A fost an cu noi reușite și performanțe pentru Negro 2000, compania cu capital 100% românesc, care este numărul 1 încă din 1999 în domeniul preparatelor din pește. Cea mai importantă distincție primită însă de companie este cea de BRANDUL ROMÂNESC AL ANULUI.

Publicat

pe

“Am ieșit pe primul loc în topul național al IMM-urilor și am obținut locul 1 și în topul firmelor din București. Am obținut și un trofeu de excelență, ce atestă calitatea produselor noastre. Cel mai drag trofeu pe care l-am obținut însă este cel de Brandul Românesc al Anului. Este o mare realizare și totodată o mare responsabilitate”, declară Floricica Vlad, Director General Negro 2000.

Produsele Negro 2000 se găsesc spre vânzare nu doar în România, ci în alte 12 țări europene și sunt apreciate pentru standardul înalt de calitate și marea diversitate a produselor, compania românească fiind la același nivel cu orice companie similară din Europa.

“Am primit sute de premii și de distinctii din momentul lansarii Negro 2000 până în prezent, însă cea mai importantă este cea semnată de însuși Andreea Bonetti, Președintele Asociației Europene pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii. Această diplomă are o semnificație europeană pentru noi. Atestă faptul că Negro 2000 are o tehnică de producție și o calitate a produselor comparabilă cu orice companie de top din Europa din acest domeniu”, continuă doamna Vlad.


În anul 2017, Chef Patrizia Paglieri a devenit imaginea companiei, colaborare care va continua și în anul 2018. Mai mult, compania își propune să își surprindă clienții anul viitor cu un nou sortiment de produse, salatele aerate.

“Avem în jur de 300 de produse în portofoliul nostru, însă pentru 2018 ne propunem să lansăm pe piață o nouă gamă de produse, salatele aerate. Va fi un domeniu nou în România, cu tehnologie germană”, mai spune doamna Floricica Vlad, Director General Negro 2000.