ADPM Beauty
Noul ulei tratament Moroccanoil Purple a fost lansat la Eurovision
Moroccanoil, liderul global în materie de produse de îngrijire a părului cu infuzie de ulei de argan, sponsor oficial al Eurovision, a lansat, în cadrul unui eveniment exclusivist la Malmo, Suedia, un nou produs revoluționar pentru îngrijirea părului. Este vorba de noul Moroccanoil Treatment Purple, tratamentul pe bază de ulei de argan, care îngrijește și corectează reflexiile nedorite de galben ale părului vopsit în nuanțe de blond sau argintiu.
Noul ulei tratament Moroccanoil Purple a fost lansat la Eurovision
La fel ca șamponul Moroccanoil Purple, noul ulei tratament conține pigmenți violeți ce combate tonurile calde de blond. El poate fi aplicat pe părul umed sau uscat, de 2-3 ori pe săptămănă, pentru a obține un păr sănătos, moale și strălucitor.
Noul Moroccanoiul Treatment Purple a fost lansat la Malmo, în cadrul unui eveniment VIP din timpul Eurovision, la care au participat artiști și influenceri internaționali, printre care și Cătălin Botezatu, Daiana Anghel și Marisa Paloma, alături de echipa Top Line România. Cu toții au asistat la o demonstrație de măiestrie a renumiților traineri internaționali, Antonio Corral Calero – Moroccanoil Global Creative Director, Kevin Hughes – VP of Artistry Moroccanoil, și Robert Ham SVP of Global Education Moroccanoil.
Echipa de hairstyliști Moroccanoil a realizat, de altfel, și coafurile spectaculoase ale concurenților Eurovision. Ariștii au urcat pe scena competiției afișând look-uri impecabile realizate cu ajutorul produselor de hairstyling Moroccanoil.
Cătălin Botezatu, Daiana Anghel, Marisa Paloma și Diana Baicu, Director General Top Line, au avut, la rândul lor, la finala Eurovision, look-uri spectaculoase, realizate de specialiștii Moroccanoil în cabinele din backstage-ul competiției: Moroccanoil Bubble – devenit locul în care magia din spatele show-ului se întâmplă.
Printre hairstyliștii de la Eurovision s-au aflat Ioana Todoran și Narcisa Miron, câștigătoare ale edițiilor precente ale competiției Show Us Your Style și semi-finaliste ale concursului The Collective ce a avut loc în Las Vegas – concursuri de mare anvergură inițiate de Moroccanoil, la care au participat stiliști din întreaga lume.
Influencerii români au avut parte de experiențe deosebite. Au participat la ceremonia de deschidere, pășind pe covorul violet alături de toți artiștii participanți, și a avut parte de tururi VIP în culise, unde le-au fost prezentate detalii despre show și i-au cunoscut pe stiliștii internaționali Moroccanoil care realizează look-urile de scenă ale participanților.
Moroccanoil este, și anul acesta, sponsorul oficial al Eurovision Song Contest, și aduce astfel un plus de glamour și stil avangardist întregii defilări de forțe din Malmo. Ariștii care urcă pe scenă afișează look-uri impresionante, care sunt realizate de stiliști cu ajutorul produselor profesionale Moroccanoil.
Uleiul Tratament Moroccanoil Purple este deja disponibil în România în saloanele de înfrumusețare partenere Top Line și va fi disponibil în restul canalelor începând cu luna iunie 2024.
Moroccanoil, liderul global în materie de produse de îngrijire a părului cu infuzie de ulei de argan, este exclusiv distribuit în România de Top Line.