Stiri externe
Mitul „Vogue”, desfiintat! Iata noua „Biblie fashion”!
Desi revista „Vogue” a fost adesea descrisa ca fiind singura „Biblie fashion”, se pare ca, acum, prestigioasa publicatie are parte de o concurenta cat se poate de serioasa. Mai exact, revista „Porter”, lansata saptamana trecuta in nu mai putin de 220 de orase din 60 de tari, publicatie ce poarta semnatura unuia dintre cele mai importante centre comericale din Londra, „Net-a-Porter”.
La 122 de ani de cand Arthur Baldwin Turnure a infiintat prestigioasa revista „Vogue”, asa-zisa „Biblie fashion”, publicatia are parte de o cuncurenta cat se poate de serioasa. Este vorba despre o revista de moda produsa de un centru comercial din Londra.
„Porter” are 284 de pagini si s-a lansat saptamana trecuta in 220 de orase din 60 de tari. Va fi promovata prin campanii publicitare de mare amploare ce se vor desfasura in unele dintre cele mai populare statii de metrou din Londra si New York, asta fiindca se adreseaza femeilor active, aflate mereu in miscare.
Este un proiect revolutionar fiindca reprezinta creatia unui important retailer, Net-a-Porter, un adevarat imperiu in industria fashion londoneza.
Pe langa faptul ca faimoasa Gisele Bundchen apare pe coperta primului numar, in paginile revistei se pot gasi unele dintre cele mai mari brand-uri din lume, printre care Manolo Blahnik, Eva Herzigova, Victoria Beckham, Gucci, Giorgio Armani, Dolce & Gabbana sau Burberry. De asemenea, tot in interiorul revistei, pot fi vazute pictoriale in care apar nume celebre precum Claudia Schiffer, Penelope Cruz si Karlie Kloss.
Tocmai din aceste motive, noua publicatie, „Porter”, reprezinta o concurenta de temut pentru „Vogue”, revista despre care se stia pana acum ca este varful in materie de reviste fashion.
„Diavolul poarta Prada, dar s-ar putea sa se teama de Porter!”, spun specialistii in domeniu…