Connect with us

Style Radar

Valentino și-a prezentat cea mai nouă colecție într-o toaletă publică

Valentino a surprins cu o prezentare de modă cum nu s-a mai văzut. Noua colecție a fost dezvăluită într-un decor neobișnuit: o toaletă publică transformată într-un spațiu artistic. Sunete de apă curgând, lumini intermitente și atmosfera unei realități distorsionate au creat o experiență de neuitat. Dar în spatele acestei alegeri șocante se ascunde un mesaj profund despre intimitate și modă.

Publicat

pe

Valentino și-a prezentat cea mai nouă colecție într-o toaletă publică

Alessandro Michele, directorul creativ al casei Valentino, a transformat prezentarea colecției de toamnă într-un spectacol de inspirație cinematografică.

Spațiul a fost amenajat ca o baie publică futuristă, cu pereți acoperiți de oglinzi, uși de cabine de toaletă și o lumină roșie intensă.

Atmosfera amintea de un film semnat de David Lynch, unde realitatea capătă accente bizare și misterioase.

Înainte de debutul show-ului, un sunet puternic de apă trasă la toaletă a răsunat în difuzoare, iar sub ușile cabinelor au apărut picioare goale. Luminile au început să pâlpâie, iar apoi, pe un fundal de muzică techno, modelele au pășit pe podium, ieșind una câte una din cabinele de toaletă.

În timp ce defilau, sunetele de pași și de apă curgând se împleteau cu muzica, amplificând senzația stranie.

O colecție între fantezie și realitate

Deși decorul a fost inspirat de un spațiu comun și banal, hainele prezentate au fost departe de obișnuit. Alessandro Michele a adus în prim-plan glamourul decadent, inspirat din anii ’60 și ’80. Perioade considerate de el „epoca de aur” a Valentino.

Rochii din dantelă fină, corsete elaborate și detalii delicate s-au împletit cu accente neconvenționale precum blana aplicată în locuri neașteptate.

Modelele au purtat paltoane cu umeri proeminenți, materiale fluide și volane supradimensionate. Bineînțeles, accesoriile au completat perfect ținutele.

Unul dintre cele mai spectaculoase look-uri a fost o rochie lungă cu top transparent și o trenă cu margini de blană.

Această dualitate dintre acoperire și expunere a fost tema centrală a colecției.

Intimitatea ca statement de modă

Alessandro Michele a explicat că decorul a fost ales pentru a transmite ideea de vulnerabilitate și conexiune umană.

„Îmbrăcăm hainele într-un mod intim, ele fac parte din cine suntem. Valentino a avut mereu această relație specială cu creația și cu intimitatea,” a spus designerul după show.

El a subliniat că modă înseamnă atât protecție, cât și expunere: „Îmi place nuditatea. Suntem obișnuiți să vedem trupuri în sculpturile antice din Roma, iar tinerii de astăzi o percep diferit. Suntem mereu goi pe Instagram.”

Toaleta publică a fost aleasă ca un simbol al egalității. Un loc unde toți suntem vulnerabili, dar în același timp puternici. Hainele din colecție au reflectat această idee, oferind fiecăruia libertatea de a alege cât de mult vrea să se expună.

Valentino a reușit, încă o dată, să transforme un show de modă într-o declarație artistică puternică.

Valentino, show de eleganță la Bienala de la Veneția