ADPM Business
Au facut o avere din reclame! Cat castiga starurile din contracte de imagine
Beyonce, Jay Z, Tiger Woods si Justin Bieber sunt genul de staruri de prima mana care au stiut cum sa faca pentru a-si transforma numele in brand, reusind sa castige zeci si sute de milioane de dolari nu doar din meseria pe care si-au ales-o, ci si de pe urma unor contracte de imagine cu brnad-uri celebre precum Pepsi, Samsung, Nike sau OPI.
Statutul de celebritate de talie mondiala vine dupa sine cu o multime de beneficii si castiguri fnanciare absolut fabuloase. Astfel, vedetele reusesc sa castige sume impresionante nu doar din meseriile pe care le au, ci si din contracte de publicitate. ADPM iti prezinta astazi starurile cel mai bine platite in urma unor colaborari cu brand-uri faimoase.
Beyonce (Pepsi)
Pentru a deveni imaginea Pepsi in februarie 2013, Beyonce a semnat un contract in valoare de 50 de milioane de dolari! Odata incasata aceasta formidabila suma, Queen Bey a filmat o serie de reclame pentru cunoscuta bautura racoritoare, iar chipul i-a fost imprimat pe cutii de Pepsi in editie limitata, vandute pe teritoriul Europei.
Justin Bieber (OPI)
La varsta de doar 19 ani, Justin Bieber a dat lovitura in afaceri! Mai exact, a primit 12.5 milioane de dolari din partea brand-ului OPI, iar asta pentru a crea propria lui linie de oje, bineinteles sub umbrela OPI. Si nici nu este de mirare, avand in vedere milioanele de fane pe care le are si care ar folosi orice produs poarta pe el numele idolului lor.
Brad Pitt (Chanel)
Contra sumei de 7 milioane de dolari, Brad Pitt este primul star de sex masculin care a devenit imaginea iconicului parfum pentru femei Chanel No. 5.
David Beckham (Adidas)
David Beckham si Adidas au semnat un parteneriat pe viata, iar prin targ umbla zvonuri conform carora starul ar fi primit nu mai putin de 150 de milioane de dolari pentru a accepta aceasta oferta.
Tiger Woods (Nike)
In ciuda binecunoscutului scandal sexual in care a fost implicat in anul 2010, Tiger Woods ramane o figura marcanta in lumea sportului, ceea ce i-a convins pe mai marii brand-ului Nike sa semneze un contract de imagine pe 5 ani cu celebrul jucator de Golf, oferindu-i acestuia nu mai putin de 100 de milioane de dolari in schimb.
Jay Z (Samsung)
Asemeni sotiei lui, Beyonce, si Jay Z reprezinta genul de artist extrem de bine platit din campanii publicitare.
Jay Z a avut contracte de imagine cu brand-uri precum Budweiser si Microsoft, fiind platit cu multe milioane de dolari pentru asta. Cat despre contractul cu Samsung, Jay Z promoveaza modelele Galaxy dupa ce a primit in prealabil 20 de milioane de dolari.
In plus, cunoscutul brand i-a intors favoarea, promovandu-i noul album, Magna Carta Holy Grail. Imprena, Jay Z si Samsung au devenit o adevarata putere in industria publicitara.