Connect with us

ADPM Beauty

Top Line a anunțat noutățile 2024 în industria de înfrumusețare în cadrul White Christmas Brunch

Vedete cunoscute din showbiz și influenceri și reprezentanți media au participat miercuri, 6 decembrie, la White Christmas Brunch, un eveniment original organizat de Top Line, în cadrul căruia compania a prezentat retrospectiva celor mai importante lansări și acțiuni ale sale din 2023 și, în premieră, tendințele din industria de frumusețe profesională și planurile pentru 2024.

Publicat

pe

Top Line a anunțat noutățile 2024 în industria de înfrumusețare în cadrul White Christmas Brunch

Andreea Marin, Răzvan Simion, Elisabeta Lipă, Daliana Răducanu, Gabriela Oțil, Daiana Anghel, Amalia Enache, Anca Țurcașiu, Diana Munteanu, Sonia Argint, Nicoleta Nucă, Giulia Nahmany, Andreea Perju, Larisa Udilă, Alexandra Ungureanu, Albertina Ionescu, Livia Graur, Carmen Negoiță, Adina Halas, Dana Săvuică, Marisa Paloma, Monica Orlanda, Ruxandra Luca, Ramona Olaru, Monica Munteanu, Denisa Filcea, Flick, s-au numărat printre celebritățile și influencerii prezenți la eveniment și care au declarat că includ mereu în rutina lor de înfrumusețare produsele profesionale distribuite de Top Line, ale unor branduri precum Babor, Moroccanoil, Guinot, Academie, Joico, Kevin.Murphy, Mary Cohr, TiGi, CND.

Conceptul evenimentului a fost White Christmas, iar invitații au respectat codul vestimentar, purtând ținute albe elegante. Locația, Veranda Casa Frumoasă, a fost decorată în tonul sărbătorilor de iarnă, cu accesorii de Crăciun albe, produse cosmetice cu ambalaj alb, un brad împodobit ca în povești și multe cadouri.

Diana Baicu, Director General Top Line, a fost gazda evenimentului și le-a prezentat invitaților o retrospectivă a acțiunilor, lansărilor și campaniilor pe care Top Line le-a derulat în 2023, la care au participat o mare parte dintre cei prezenți.

Printre lansările amintite s-au numărat lansarea gamei de neurocosmetice VISIBLE AGE REVERSE by DR JDM, lansarea noii linii de îngrijire a pielii Academie HYPO-SENSIBLE, gama specială de fiole Babor by Daiana Anghel, noile colecții de lacuri de unghii CND, noile nuanțe Moroccanoil Chocolate de colorare a părului, ori dieta fitoketogenică Tisanoreica Gianluca Mech.

A fost prezentată experiența inedită trăită de Cătălin Botezatu și Daiana Anghel la Eurovision 2023, al cărui principal sponsor a fost Moroccanoil, și rezultatele excepționale ale hairstyliștilor român care au câștigat și anul acesta concursul ”Show Us Your Style”.

Ediția din acest an a celui mai mare eveniment de frumusețe profesională, Top Beauty Trade Show, a fost inclusă în lista celor mai importante campanii Top Line.

De asemenea, a fost amintit parteneriatul cu Federația Română de Canotaj și acțiunile cu scop sustenabil în care compania s-a implicat, precum cea de împădurire a Pădurii Campionilor de la Snagov, alături de Elisabeta Lipă, Președintele Agenției Naționale pentru Sport și de sportivii Federației Române de Canotaj.

Totodată, au fost amintite parteneriatele avute de-a lungul anului cu evenimente de business și lifestyle precum Forbes Woman Summit 2023, Gala Atipic Beauty 2023, Bucharest Leaders’ Summit, Gala Canotajului Românesc 2023.

Diana Baicu a prezentat, în premieră, și principalele noutăți și planuri pentru 2024.

”În anul 2024, Top Line România își îndreaptă atenția către panuri și acțiuni care să promoveze sustenabilitatea și protecția mediului înconjurător. Top Line își propume să contribuie la reducerea impactului negativ asupra mediului în ceea ce privește rutinele de beauty și să încurajeze cât mai multe persoane să facă alegeri mai responsabile și sustenabile în acest domeniu.

Apoi, în 2024, Top Line începe colaborarea cu una dintre cele mai mari academii internaţionale din Franța, Raphaël Perrier, cu scopul de le aduce hairstyliștilor români cele mai noi informații și trenduri din industrie. Va fi creat un spaţiu dedicat în întregime educației hairstyliștilor, un loc special, echipat cu un simulator de tăiere 3D unic în lume, un set cu cască de realitate virtuală care va permite hairstyliștilor să se dezvolte într-un mod inovator. De asemenea, vom lansa o școală de estetică.

Plănuim lansarea unei terapii revoluționare pentru tratarea problemelor capilare și regenerarea părului, Hair Summum, dar și a produselor complementare terapiei, de folosit acasă, destinate atât bărbaților, cât și femeilor.

De asemenea, lansarea primului tratament Moroccanoil Purple, special destinat părului blond, decolorat sau cărunt, care combate nuanțele nedorite de portocaliu, precium și noi produse, trend-uri și tratamente alături de branduri internaționale de top din industria de beauty precum Guinot, Babor, Academie & Dermacte, Moroccanoil și CND”, a declarat Diana Baicu.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de YOLO Media (@yolomedia)

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de YOLO Media (@yolomedia)

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de YOLO Media (@yolomedia)

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de YOLO Media (@yolomedia)

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de YOLO Media (@yolomedia)

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de YOLO Media (@yolomedia)